Tiriac Auto te asteapta in showroom-urile Ford din Bucuresti, Pitesti, Constanta, Brasov, Bacau si Oradea.



Ford anunta o noua versiune electrificata: Kuga Full Hybrid (FHEV), cu o autonomie de pana la 1.000 Km

- Noul Ford Kuga Full Hybrid, cu functie de autoincarcare, comuta automat intre propulsia benzina-electrica si cea pur-electrica pentru o experienta de condus desavarsita si o autonomie de 1.000 Km.

- Sistemul sofisticat de propulsie hibrida de 190 CP ofera confort maxim, nefiind nevoie de cablu pentru incarcare. Simularea schimbarilor de viteza si tractiunea integrala inteligenta, optionala, ofera o experienta de condus incantatoare.

- Kuga Hybrid produs in Valencia, Spania, se alatura modelelor Plug-In Hybrid si EcoBlue Hybrid pentru a face din Kuga cel mai electrificat Ford produs vreodata; 3 din cele 17 vehicule electrificate Ford vor fi disponibile pana la sfarsitul anului 2021.

 

Koln, Germania, 17 Noiembrie 2020 – Ford isi extinde gama de SUV-uri electrificate Kuga cu noul Ford Kuga Hybrid – capabil sa livreze 1,000 Km1 autonomie in modurile de condus benzina-electric si pur-electric fara a fi nevoie de alimentare de la pompa sau incarcare la priza

Bateria de 1.1 kWh cu functie de autoincarcare a noului model Kuga Hybrid este alimentata automat atat de motorul pe benzina de 2.5 litri, cu ciclu Atkinson, cat si prin utilizarea unei tehnologii de incarcare regenerativa la franare sau coborare in panta. Energia stocata alimenteaza un motor electric pentru a spori performanta, pentru a imbunatati consumul de combustibil al motorului pe benzina sau pentru a oferi o experienta de condus pur electrica. Kuga Hybrid comuta automat, fara ezitare, intre configuratiile de putere in functie de modul de condus ales.

Noul sistem sofisticat de propulsie hibrida este unic pentru gama Ford Kuga. Acesta ofera eficienta si rafinamentul puterii pur electrice, fara a fi nevoie sa se incarce de la o sursa externa de energie. In plus, confortul oferit de autonomia de aproximativ 1,000 de Km rivalizeaza cu cel oferit de motoarele pe motorina.

Kuga Hybrid este, de asemenea, primul Kuga ce combina un sistem de propulsie electrificat cu optiunea sofisticata Ford All-Wheel Drive 2, pentru o experienta de conducere optimizata. Atat variantele cu tractiune fata, cat si cele cu tractiune integrata inteligenta ajuta la imbunatatirea caracterului distractiv de condus (placerii de a conduce), dat si de puterea de 190CP si functia de simulare a schimbarilor de viteze pentru transmisia de tip serial-paralel. Tehnologia este conceputa cu rolul de a imita schimbarile familiare de viteza a unei transmisii automate conventionale pentru o experienta la volan cat mai autentica.

“Fiecare dintre modelele noastre electrificate Kuga aduce un set unic de beneficii. Pentru noul nostru Kuga Hybrid, acesta include un consum de combustibil si o autonomie ce pot rivaliza foarte usor cu motoarele pe motorina, increderea suplimentara oferita de tractiunea integrala inteligenta si rafinamentul desavarsit oferit de o incarcare fara nevoia unui cablu, si o experienta de condus pur-electrica“, a declarat Roelant de Waard, vice-presedinte Marketing, Sales & Services, Ford Europa.” Ford se angajeaza sa ofere o gama larga de vehicule electrificate, astfel incat fiecare client sa poata gasi solutia perfecta pentru el. Niciun model nu demonstreaza mai bine acest lucru decat Kuga”.

Unul dintre cele 17 vehicule eletrificate Ford care urmeaza sa fie disponibile pentru clientii din Europa inainte de sfarsitul anului viitor, Kuga Hybrid este acum in productie la fabrica Ford din Valencia, Spania. Sistemele avansate de baterii litiu-ion ale Kuga Hybrid sunt, de asemenea, asamblate la uzina din Valencia, dupa o investitie de 24 de milioane de euro intr-o noua linie de asamblare de ultima generatie pentru a sprijini strategia de electrificare asumata de Ford in Europa.

Kuga Hybrid completeaza cea mai electrificata gama pentru un singur model, oferita vreodata de Ford si se alatura variantelor Kuga Plug-In Hybrid si EcoBlue mild Hybrid de 48 de volti, alaturi de motoarele traditionale pe benzina si diesel pentru a completa o gama larga si cuprinzatoare de sisteme de propulsie.

 

Flexibilitate hibrida si stil practic, specific Kuga

Noul model Kuga a fost dezvoltat special pentru a incorpora un sistem de propulsie complet hibrid, benzina-electric, fara a face insa compromisuri in ceea ce priveste pragmatismul si spatiul oferit de un SUV, cat si rafinamentul de la volan.

Posibilitatea de pornire silentioasa permite noului Kuga Hybrid sa se deplaseze de pe loc folosind doar puterea electrica pentru o experienta la volan mult mai relaxanta, in special in scenarii de condus cotidiene, de tipul start-stop. Sistemul de propulsie hibrid complet sprijina conducerea pur electrica pentru perioade scurte, eliminand in acelasi timp, grija autonomiei.

Posibilitatea de a parcurge 1,000 Km cu un singur plin face din Kuga Hybrid o alternativa convingatoare pentru modelele Diesel. Oferind un consum de combustibil de 5.4l/100 Km si emisii CO2 de la 125 g/km WLTP (5.1l/ Km si 118 g/ Km CO2 NEDC) 3, alaturi de un rezervor de combustibil de 54 de litri, autonomia totala a noului Kuga Hybrid este mai mare cu 30% decat cea a Kuga Plug-In Hybrid, care ofera, insa, o autonomie pur electrica de pana la 56 de kilometri WLTP (72 Km NEDC) 3.

Avand in vedere faptul ca nu necesita o sursa externa de alimentare pentru a incarca bateria, Kuga Hybrid este o alegere atractiva pentru clientii care doresc un sistem de propulsie electrificat, dar care au acces limitat la solutii de incarcare acasa sau la locul de munca, dar si pentru soferii care doresc atat experienta unui autovehicul electrificat, cat si tractiunea integrala inteligenta.

Bateria cu 60 de celule, 1.1kWh foloseste un sistem de racire lichid care elimina necesitatea unui ventilator de racire, contribuind la reducerea nivelurilor de zgomot pentru o experienta de condus mult mai rafinata. Racirea optimizata permite, de asemenea, aranjarea celulelor bateriei intr-un mod mai eficient care ajuta la pastrarea spatiului din habitaclu. Ocupantii locului din fata au la dispozitie un spatiu de mai bine de un metru la nivelul capului, iar in spatele scaunelor frontale este spatiu de incarcare de pana la 1.481 litri. 4

In plus, un sistem de schimb de caldura a gazelor de esapament ajuta la aducerea mai rapida a motorului la cea mai eficienta temperatura de functionare, permitand modelului Kuga Hybrid sa ofere posibilitatea de conducere in mod electric mult mai rapid dupa un start la rece, si ajutand incalzirea rapida a cabinei pentru confortul pasagerilor. Performanta imbunatatita a bateriei contribuie, de asemenea, la o capacitate de remorcare de pana la 1.600Kg pentru varianta cu tractiune fata.5

Grupul propulsor Kuga Hybrid ofera un raspuns liniar la acceleratie, in timp ce comuta automat intre puterea pur-electrica, hibrida si cea pe benzina. Cea mai recenta generatie a transmisiei Ford este conceputa special pentru a functiona cu motorul pe benzina de 2,5 litri – regland fara probleme rapoartele pentru performanta optima si eficienta a consumului de combustibil intr-o serie de conditii de conducere. Accelerarea 0-100 Km/h (0-62 mph) se face in 9.1 secunde pentru varianta cu tractiune fata.

Functia de simulare a schimbarii vitezelor- activata in modurile Normal sau Sport – regleaza automat turatia motorului pe masura ce viteza vehiculului se modifica pentru a reduce efectul de tip “rubber band” asociat adesea cu transmisiile continuu-variabile.

“Ne-am ascultat clientii si ne-am asigurat ca noul Kuga Hybrid ofera cu adevarat o experienta desavarsita la volan”, a declarat Glen Goold, inginer sef de program Kuga. “Functia de simulare a schimbarilor de viteza face din SUV-ul Kuga un vehicul mai antrenant si ofera o experienta la volan apropiata de cea traditionala, cu avantajul lipsei zgomotolului motorului.”

Kuga Hybrid este disponibil, si cu functia de tractiune integrala inteligenta, care masoara modul in care rotile masinii adera la suprafata carosabilului si poate regla livrarea de cuplu intre rotile fata si spate pentru mai multa siguranta pe sosea. Tehnologia are un impact minim asupra consumului de combustibil, iar posibilitate de deconectare a tractiunii integrale sustine in continuare eficienta optima a consumului de combustibil, vehiculul revenind automat la tractiunea fata in conditii de conducere favorabile.

 

Pentru calatorii mult mai relaxante

Kuga Hybrid este disponibil la comanda intr-o gama cuprinzatoare de variante, inclusiv Trend, Titanium, Titanium X, ST Line, ST Line X si Vignale, oferind o gama larga de tehnologii de asistenta pentru sofer si confort.

Modemul FordPass Connect 6, prezent in dotarea standard, le va permite soferilor sa-si planifice mult mai usor si rapid calatoriile, cu ajutorul actualizarilor Live Traffic pentru sistemul de navigatie si o gama larga de alte tehnologii disponibile prin aplicatia FordPass, cum ar fi: deblocarea/blocarea usilor, Remote Start,7 localizarea vehiculului. 

Incarcarea wireless face parte din echiparea standard, iar optional, clientii mai au la dispozitie: sistemul de infotainment SYNC38, un ecran tactil central de 8 inch si un sistem audio premium B&O.

Tehnologiile disponibile de asistenta a soferului sunt concepute pentru a oferi o mai mare incredere la volan si pentru a face condusul o experienta mult mai putin solicitanta. Acestea includ: Cruise Control Adaptiv cu Stop& Go, Recunoasterea semnelor de circulatie si functia Lane Centering 2 . In plus, Active Park Assist 2 2 permite manevre de parcare complet automate prin simpla apasare a unui buton.

Noul sistem de pastrare a benzii de circulatie cu asistenta pentru unghiul mort2 isi face debutul la nivel global pe Kuga. Tehnologia optionala monitorizeaza unghiul mort al soferului pentru vehiculele care se apropie din spate si poate aplica contra-directie pentru a-l avertiza pe sofer si pentru a descuraja o manevra de schimbare a benzii de circulatie daca este detectata o potentiala coliziune.

De asemenea, tot pe noul Ford Kuga va debuta si tehnologia optionala Intersection Assist2 care monitorizeaza potentialele coliziuni cu vehiculele care vin din fata, de pe benzile paralele, si poate actiona automat franele pentru a ajuta prevenirea sau atenuarea efectelor accidentelor in scenariile de trafic in care soferul executa o manevra de virare la stanga, perpendiculara pe traficul din fata.

 

                                                                                         # # #

 

1Calculul potentialului de rulare bazat pe consumul de combustibil de la 5,4 l / 100 km WLTP (5,1 l / 100 km NEDC) si capacitatea rezervorului de bezina de 54 de litri.

2 Functiile de asistenta pentru sofer sunt suplimentare si nu inlocuiesc atentia si discernamantul conducatorului auto si necesitatea controlarii vehiculului de catre acesta.

3 Eficienta consumului de combustibil la Kuga Hybrid cu tractiune fata , de la 5.4 l/100 km, emisii de CO2 de la 125 g/km WLTP (de la 5.1 l/100 km si118 g/km NEDC).

Eficienta consumului de combustibil la Kuga Hybrid cu tractiune integrala de la 5.7 l/100 km, emisii de CO2 de la 132 g/km WLTP (de la 5.2 l/100 km si 120 g/km NEDC).

Eficienta consumului de combustibil la Kuga Plug-In Hybrid de la 1.4 l/100 km si emisii de CO2 de la 32 g/km WLTP (de la 1.2 l/100 km si 26 g/km NEDC) cu autonomie pur-electrica de 56 km WLTP (72 km NEDC).

Consumul de combustibil/energie, emisiile de CO2 si autonomia electrica declarate sunt stabilite in conformitate cu cerintele si specificatiile tehnice ale Regulamentelor europene (CE) 715/2007 si (UE) 2017/1151, cu modificarile ulterioare. Tipul de vehicule usoare omologat prin procedura de testare a vehiculelor usoare armonizata la nivel mondial (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP) va oferi informatii referitoare la consumul de combustibil/ energie si emisii de CO2 in conformitate cu noul ciclu de conducere european (New European Drive Cycle, NEDC) si WLTP.WLTP va inlocui complet NEDC cel tarziu pana la finalul anului 2020. Procedurile de testare standard aplicate permit comparatia intre tipuri de vehicule diferite si producatori diferiti. In timpul eliminarii treptate a NEDC, consumul de combustibil WLTP si emisiile de CO2 sunt corelate cu NEDC. Va exista o oarecare variatie fata de consumul anterior de combustibil si fata de nivelul de emisii anterior, deoarece unele elemente ale testelor s-au modificat, deci acelasi vehicul ar putea avea un consum de combustibil diferit si emisii de CO2 diferite.

4 Capacitatea de incarcare este limitata de greutate si distribuitia greutatii.

5 Capacitatea maxima de remorcare variaza in functie de incarcatura, configuratia vehiculului, accesorii si numarul de pasageri. Limitele de remorcare indicate reprezinta capacitatea maxima de remorcare a vehiculului raportata la masa bruta a vehiculului de a reporni pe o rampa cu inclinare de 12%. Performantele si economia de combustibil a tuturor modelelor vor fi reduse atunci cand sunt utilizate pentru tractare.

6 Functiile pot necesita activare

7 In zonele unde este permis de lege.

8 Nu conduceti in timp ce atentia va este distrasa. Utilizati sisteme activate prin voce atunci cand este posibil.Este posibil ca unele functii sa fie blocate in timp ce vehiculul este in viteza. Nu toate functiile sunt compatibile cu toate telefoanele.

Compara Inchide

Date de contact

Daca solicitati detalii despre o anumita oferta postata pe website, puteti afla aici cum va prelucram datele




Sunteti de acord ca Tiriac Auto sa utilizeze informatiile completate de dvs. pentru a va contacta in scopuri de marketing, inclusiv prin Newsletter, in conditiile explicate aici




Sunteti de acord sa va contactam ocazional pentru sondaje despre produsele si serviciile Tiriac Auto, in conditiile explicate aici


Sunt de acord sa fiu contactat, in scopurile specificate mai sus, dupa cum urmeaza:

Telefon

Sms

E-mail

trimitere date

Date de contact

Inainte de trimiterea cererii va rugam sa completati formularul de mai jos:

Esti de acord ca Tiriac Auto sa utilizeze informatiile completate de tine pentru a te contacta in scopuri de marketing? Prin completarea prezentului formular, declar ca imi exprim consimtamantul, in mod expres si neechivoc, pentru ca orice date cu caracter personal, precum si orice alte informatii furnizate de mine, sa intre in baza de date a Tiriac Auto, a imputernicitilor si a operatorilor asociati ai acestuia, pentru a fi prelucrate si utilizate de acestia in orice activitati si scopuri statistice si / sau legate de marketing (inclusiv primirea de apeluri, e-mailuri in actiuni de marketing direct de promovare a ofertelor comerciale, invitatii la test-drive-uri si evenimente, asistenta pentru autovehiculul detinut: mentenanta, asistenta rutiera, garantii, asigurari, ITP), in conformitate cu legislatia in vigoare si in conformitate cu Politica de Confidentialitate Tiriac Auto.