Echipa Țiriac Auto își caută coleg/ă Specialist IT Helpdesk, e momentul să aplici! Arată-ne că ești pasionat de domeniul IT și lucrezi bine atât în echipă, cât și în raporturile cu clienții interni și noi vom fi alături de tine, sprijinindu-te la tot pasul să progresezi și să te dezvolți zilnic.
Căutăm o persoană:
- Studii superioare în domeniul IT reprezintă un avantaj;
- Experiență de minimum 2 ani pe un post similar;
- Cunoștinte despre servere Windows, sisteme de operare, Microsoft Office, Retele LAN, hardware, software, active directory;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.
Responsabilități:
- Întreținerea și extinderea rețelei informatice;
- Instalarea, mentenanța sistemelor de operare, a echipamentelor și aplicațiilor;
- Monitorizarea și asigurarea funcționalității rețelei informatice;
- Rezolvarea incidentelor semnalizate de utilizatorii echipamentelor informatice.
Iată și componența pachetului salarial:
- Salariu motivant la care se adaugă și tichete de masă;
- Concediu de odihnă de 24 de zile lucrătoare pe an;
- Pachet de asigurare medicală;
- Diverse programe și proiecte pentru echipă, cum ar fi serviciul Bookster.
Aplică acum și hai să ne cunoaștem!