Țiriac Auto își extinde echipa de la București cu un Controlor financiar, iar tu poți fi candidatul potrivit! Suntem în căutare de un/o coleg/ă cu un puternic spirit de inițiativă, precum și ambiție și cooperare pentru a completa echipa departamentului financiar-contabilitate. Dacă ți-am stârnit interesul, citește în continuare!︌︀︍︁︀︎︊︆︂︆︄︄︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
Profilul căutat întrunește următoarele criterii:
Profilul căutat întrunește următoarele criterii:
- Experiență de minim 3 ani în activități specifice domeniului financiar, cu focus pe analiză și raportare financiară și cost control;
- Studii superioare economice;
- Cunoașterea standardelor naționale de contabilitate și a standardelor de raportare financiară internațională;
- Cunoștințe avansate de Excel și de operare PC;
- Orientare către rezultat, bune abilități de organizare;
- Respectarea termenelor limită;
- Proactiv și asertiv în comunicare;
- Atenție la detalii, capacitate de adaptare rapidă, flexibilitate.
Descrierea jobului
- Construiește și adaptează împreună cu superiorul ierarhic structura bugetului, centrele de cost, categoriile de cheltuieli, procedurile de alocare a cheltuielilor în corelație cu procedurile interne de bugetare;
- Oferă suport managementului și responsabililor de buget în pregătirea și analiza bugetelor anuale;
- Urmărește execuția bugetară lunară și raportează statusul acesteia către responsabilii de buget, împreună cu măsurile de îmbunătățire propuse, dacă este cazul;
- Urmărește acuratețea datelor introduse în sistemele informatice și aprobă zilnic costuri aferente categoriilor de cheltuieli opex și capex sau alte specifice;
- Urmărește costul vânzărilor și veniturile din vânzări conform deciziilor de vânzare, a politicilor comerciale de discounturi, în sistemele operaționale și financiare;
- Verifică calcule pentru salarii variabile, conform procedurilor interne;
- Calculează estimări de costuri/venituri, provizioane acolo unde este cazul, conform politicilor comerciale specifice liniilor de business și procedurii interne;
- Reconciliază lunar date între sistemele operaționale, contabilitate RAS și raportare managerială;
- Întocmește situațiile lunare de raportare actuale vs bugetate și analizează investițiile pe categorii de cheltuieli, furnizori, centre de cost, locații, explicând variațiile față de buget;
- Implementează controalele necesare pentru a asigura conformitatea cu procedurile interne, recomandă modificări ale procedurilor interne, dacă este cazul;
- Întocmește raportare către management sau alte departamente, recurente sau ad-hoc, strict legate de conținutul jobului.
Nu în ultimul rând, fii sigur/ă că a fi colegul/colega noastră implică diverse beneficii. Îți oferim un salariu motivant, la care se adaugă tichete de masă, un pachet de servicii medicale, 24 de zile de concediu pe an și diverse programe și proiecte pentru echipă.
Te vezi alături de noi sau ți-am stârnit curiozitatea pentru mai multe detalii? Aplică acum!







