Cu scopul de a dezvolta productia autovehiculelor electrice (EV si PHEV*) astfel incat acestea sa reprezinte 20% din totalul productiei, pana in 2020, Mitsubishi Motors Corporation isi propune, implicit, ca aceste autovehicule electrice sa cucereasca piata. Acest scop a constituit unul din principalele motive, pe baza caruia Mitsubishi Motors a dezvoltat tehnologia plug-in hybrid electric – aplicata intai pe noul Outlander PHEV – cu performante de incarcare ridicate si o buna autonomie.
Siguranta avansata
Acest obiectiv include si siguranta, fie activa sau pasiva. In 2011, modelul 100% electric, i-MiEV, a trecut cu brio de testul de impact Euro NCAP. Astazi, modelul Outlander PHEV este recompensat cu 5 stele, multumita unui excelent nivel de protectie al acumulatorului si ale componentelor sistemului electric de inalta tensiune, ce nu au fost afectate de acest test de impact:
· Protectie pasager adult: 88%
· Protectie pasager copil: 84%
· Protectie pieton: 64%
· Asistenta de siguranta: 81%
In plus, sistemul avansat de prevenire a impactului frontal “Front Collision Mitigation” al modelului Outlander, recent testat de catre Euro NCAP, se regaseste de asemenea pe varianta PHEV. Recent lansat in Europa, modelul Outlander PHEV, a inregistrat 12.000 de comenzi incepand cu 18 noiembrie 2013. In Olanda, piata de lansare, rata actuala a comenzilor este de 100 unitati pe saptamana si este in crestere.
Outlander PHEV: Siguranta pasiva
- Caroseria ranforsata impreuna cu un cadru suplimentar pentru baterie intaresc intreaga structura si sporesc protectia la impact.
- Noua baterie foarte bine etansata indeplineste cele mai exigente standarde de conducere ale unui SUV.
- Carcasa acumulatorului, fabricata din tabla rigida, impreuna cu un cadru solid destinat cresterii durabilitatii acumulatorului, blocheaza si undele electromagnetice.
- Capacul inferior ajuta la protejarea acumulatorului de pietris si moloz.