Ford Europa: Profitabilitate sustenabilă prin vehicule electrice; Transformare de 1 miliard de dolari a fabricii din Koln

  • Ford anunță că până la jumătatea anului 2026, gama sa de autoturisme din Europa va fi 100% pregătită pentru zero emisii, fiind reprezentată de vehicule electrice sau plug-in hybrid; este un prim pas către un viitor complet electric până în 2030

  • Gama de vehicule comerciale Ford din Europa va fi, de asemenea, 100% pregătită pentru zero emisii până în 2024; se preconizează că două treimi din vânzările de vehicule comerciale vor fi reprezentate de modele electrice sau plug-in hybrid până în 2030

  • Vehiculele comerciale Ford, lidere de piață, sunt cheia pentru dezvoltarea și profitabilitatea viitoare, susținute de noi produse și servicii, dar și de parteneriatele strategice ale Ford cu Volkswagen și Otosan

  • Obiectivul Ford pentru un viitor electric este susținut de o investiție de 1 miliard de dolari într-un nou centru de producție a vehiculelor electrice din Koln; primul autoturism de volum, complet electric, construit în Germania, destinat clienților europeni va ieși de pe liniile de producție ale fabricii din Koln începând cu 2023

  • După restructurarea cu succes și revenirea la profitabilitate în Europa, Ford trece la următoarea etapă a planului, aceea a unui viitor complet electric; Ford este în grafic pentru a atinge marja de 6 procente EBIT, ca parte din planul companiei de a transforma operațiunile globale

KOLN, Germania, Feb. 17, 2021 – Astăzi, Ford face un pas important înainte pentru transformarea sa europeană și își ia angajamentul de a se implica până la capăt în dezvoltarea de vehicule electrice și în creșterea și electrificarea gamei sale de vehicule comerciale, lidere de piață.

Ford își ia astăzi angajamentul ca până la jumătatea anului 2026, gama sa de autoturisme să fie 100% pregătită să atingă zero emisii, în variantele electrice sau plug-in hybrid, urmând ca până în 2030 să fie complet electrică. În mod similar, întreaga gamă de vehicule comerciale Ford va fi complet electrică sau plug-in hybrid până în 2024. Ford se așteaptă ca două treimi din vânzările de vehicule comerciale să fie reprezentate de vehicule electrice sau plug-in hybrid, până în 2030.

Anunțul de azi vine după ce Ford a raportat o revenire la profitabilitate în Europa, în al patrulea trimestru al anului 2020. Ford a anunțat că investește cel puțin 22 de miliarde de dolari la nivel global în electrificare până în 2025, aproape de două ori mai mult decât planurile anterior comunicate în legătură cu vehiculele EV.

“Am restructurat cu succes Ford Europa și am revenit la profitabilitate în al patrulea trimestru din 2020. Acum suntem pregătiți să accelerăm spre un viitor complet electric în Europa cu vehicule noi, semnificative și o experiență conectată pentru clienții noștri”, a declarat Stuart Rowley, președintele Ford Europa. “Ne așteptăm să păstrăm impulsul puternic pe care îl avem, în acest an, în Europa și să rămânem pe drumul cel bun pentru a ne atinge obiectivul de a avea o marjă de 6 procente EBIT, ca parte a planului nostru de transformare a operațiunilor globale.”

Elementele esențiale care au dus la transformarea operațiunilor Ford în Europa în ultimii 2 ani au fost: o îmbunătățire de 1 miliard de dolari a costurilor structurale, adresându-se piețelor cu performanțe slabe, crearea unei linii de vehicule mai bine direcționate în cadrul a trei grupuri de afaceri axate pe clienți, și nu în ultimul rând, parteneriate care stimulează creșterea și profitabilitatea în toate ariile de business.

Accelerarea creșterii gamei de vehicule comerciale Ford

În 2020, Ford a fost lider al vânzărilor de vehicule comerciale în Europa pentru al șaselea an consecutiv. Creșterea puternică a gamei de vehicule comerciale este cheia profitabilității sale europene, susținută de noi produse și servicii și de colaborarea cu o rețea extinsă de carosieri. În plus, parteneriatul strategic cu Volskwagen și joint-venture-ul Ford Otosan oferă capabilități de dezvoltare si producție eficientă.

Creșterea continuă în sectorul de vehicule comerciale va fi bazată pe un ecosistem al tehnologiilor de conectare co-dezvoltat împreună cu clienții și conceput pentru a le oferi mai multă eficiență și o experiență îmbunătățită. Acestea includ, de exemplu, mai multă disponibilitate de conectare, servicii de productivitate precum FordPass Pro pentru flote de până la 5 vehicule și lansarea sistemului de Management al Flotelor, Ford Fleet Management, dezvoltat de Ford și ALD Automotive anul trecut, destinat clienților de flote care caută servicii personalizate pentru a maximiza productivitatea flotelor.

Ford și Google au anunțat, de asemenea recent înființarea unui grup de colaborare, Team Upshift, pentru generarea de oportunități de dezvoltare bazate pe procesarea de date. Acest parteneriat unic, în combinație cu capacitățile interne ale Ford va sta la baza transformării experiențelor și serviciilor atât pentru clienții de vehicule comerciale cât și pentru clienții de autoturisme Ford.

Investiție Ford de 1 miliard de dolari la Koln

Ford se îndreaptă către un viitor complet electric prin această investiție de 1 miliard de dolari pentru modernizarea fabricii sale din Koln, unul dintre cele mai mari centre de producție din Europa și „casa Ford” în Europa. Investiția va transforma operațiunile de ansamblare a vehiculelor existente la Centrul de Electrificare Ford din Koln pentru fabricarea vehiculelor electrice, fiind primul astfel de centru al Ford în Europa.

Ford a confirmat, de asemenea, că primul său autovehicul complet electric construit în Europa, destinat clienților europeni, va fi produs aici în 2023, cu potențialul unui al doilea vehicul complet electric ce ar putea fi construit tot la fabrica din Koln.

“Anunțul nostru de astăzi privind transformarea fabricii noastre din Koln, sediul operațiunilor noastre din Germania de 90 de ani, este una dintre cele mai importante. Aceasta arată angajamentul nostru față de Europa și pentru un viitor modern, în care vehiculele electrice se află în centrul strategiei noastre de creștere”, a declarat Rowley.

“Decizia de a face din fabrica din Koln centrul de mobilitate electrică pentru Ford în Europa este un semnal important pentru întreaga forță de muncă”, a declarat Martin Hennig, președintele Comitetului general al Ford-Werke GmbH. “Aceasta oferă o perspectivă pe termen lung angajaților noștri și, în același timp, îi încurajează să contribuie la modelarea acestui viitor electric.”

Rowley a concluzionat: “Vom oferi o gamă excepțională de vehicule electrificate, susținute de servicii și experiențe digitale centrate pe client, permițându-le acestora să fie parte din călătoria noastră către un viitor complet electric, începând chiar acum cu lansarea lui Mustang Mach-E. În combinație cu gama noastră de vehicule comerciale de succes, aceasta va sta la baza unei profitabilități durabile a Ford în Europa.”

Detalii suplimentare despre planul de electrificare Ford și transformarea fabricii de la Koln vor fi făcute publice în lunile următoare.

Publicat la: 18.02.2021

Auto Noi FORD

Compara Inchide

Date de contact

Daca solicitati detalii despre o anumita oferta postata pe website, puteti afla aici cum va prelucram datele




Sunteti de acord ca Tiriac Auto sa utilizeze informatiile completate de dvs. pentru a va contacta in scopuri de marketing, inclusiv prin Newsletter, in conditiile explicate aici




Sunteti de acord sa va contactam ocazional pentru sondaje despre produsele si serviciile Tiriac Auto, in conditiile explicate aici


Sunt de acord sa fiu contactat, in scopurile specificate mai sus, dupa cum urmeaza:

Telefon

Sms

E-mail

trimitere date

Date de contact

Inainte de trimiterea cererii va rugam sa completati formularul de mai jos:

Esti de acord ca Tiriac Auto sa utilizeze informatiile completate de tine pentru a te contacta in scopuri de marketing? Prin completarea prezentului formular, declar ca imi exprim consimtamantul, in mod expres si neechivoc, pentru ca orice date cu caracter personal, precum si orice alte informatii furnizate de mine, sa intre in baza de date a Tiriac Auto, a imputernicitilor si a operatorilor asociati ai acestuia, pentru a fi prelucrate si utilizate de acestia in orice activitati si scopuri statistice si / sau legate de marketing (inclusiv primirea de apeluri, e-mailuri in actiuni de marketing direct de promovare a ofertelor comerciale, invitatii la test-drive-uri si evenimente, asistenta pentru autovehiculul detinut: mentenanta, asistenta rutiera, garantii, asigurari, ITP), in conformitate cu legislatia in vigoare si in conformitate cu Politica de Confidentialitate Tiriac Auto.