Nota de informare monitorizare CCTV
1. Scopul
”Datele personale” sau ”informatiile personale” reprezinta orice element care ne permite sa va identificam ca persoana. Prelucrarea datelor cu caracter personal este guvernata de catre Regulamentul privind protectia datelor cu caracter personal (”GDPR”) si completat in Romania prin Legea nr. 190/2018.
Acest document evidentiaza: (a) datele personale pe care le colectam de la dumneavoastra, (b) cum intentionam sa folosim aceste date si (c) ce drepturi aveti in legatura cu aceste date si cu prelucrarea lor.
2. Cine controleaza datele dumneavoastra personale si cum ne poti contacta?
Potrivit legislatiei, compania noastra, TIRIAC AUTO este operator de date cu caracter personal. Pentru ca, datele tale sa fie prelucrate in siguranta, am depus toate eforturile sa implementam masuri rezonabile pentru a proteja informatiile dumneavoastra personale.
2.1. Datele de contact Tiriac Auto
Mai jos gasesti si datele de identificare si de contact Tiriac Auto:
Denumire |
TIRIAC AUTO S.R.L. |
Sediul social |
B-dul Expozitiei, nr. 2, Cladirea C9, Sector 1 , Bucuresti, |
Numar registrul comertului |
J40/745/2012 |
Cod unic identificare |
RO 11331727 |
DPO (e-mail, telefon) |
[email protected]; telefon: *4141 |
In masura in care aveti nelamuriri, observatii sau reclamatii cu privire la societatea Tiriac Auto sau la datele personale pe care le prelucram pentru dumneavoastra, ne puteti trimite oricand un e-mail la adresa de mai sus.
2.2. Datele autoritatii de supraveghere
Daca considerati ca apare o problema cu prelucrarea datelor personale, va rugam sa ne trimiti mai intai o cerere la adresa mentionata anterior - vom depune toate eforturile pentru a rezolva cererea ta in cel mai scurt timp, pe cale amiabila.
De asemenea, poti depune o plangere la autoritatea de supraveghere a datelor cu caracter personal. Pentru Romania, datele de contact le gasesti mai jos:
Nume |
Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal |
Adresa |
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania |
Telefon: |
+40.318.059.211 sau +40.318.059.212 |
|
3. Ce informatii colectam de la dumneavoastra?
Inregistram si stocam imagini CCTV inauntrul si in jurul locatiilor noastre, cu scopul de a garanta siguranta dumneavoastra, a celorlalti clienti si a personalului nostru, precum si pentru a identifica si preveni eventuale infractiuni sau pentru a solutiona eventuale plangeri.
Este posibil sa fitiidentificat personal pe astfel de imagini pe durata vizitei dumneavoastra in cadrul companiei noastre (de exemplu, imaginea dumneavoastra poate fi vizibila in materialul inregistrat, in functie de aparatura folosita, asezare, conditii de iluminare etc.).
4. Cum colectam informatiile?
Informatiile sunt colectate in mod automat prin dispozitivele de supraveghere video legate la reteaua noastra de securitate.
5. Care este temeiul legal pentru prelucrarea datelor personale?
Vom folosi informatiile/datele dumneavoastra personale in urmatoarele modalitati pe baza urmatoarelor temeiuri legale:
Datele Personale |
Scop |
Temei Legal |
Imaginea ta si alte elemente de identificare regasite in inregistrarea video. |
Protejarea sigurantei dumneavoastra, a personalului si a altor clienti, precum si detectarea si prevenirea infractiunilor/contraventiilor sau solutionarea eventualelor plangeri. -pentru prevenirea si gestionarea furturilor, actelor de vandalism, distrugerilor; |
Prelucrari de date conform Legii nr. 333/2003 privind privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, republicata. Este in interesul nostru legitim sa colectam aceste informatii in scopul asigurarii sigurantei in locatiile noastre, fara a va afecta in mod disproportionat drepturile si interesele. Astfel, respectam obligatiile legale sau exista interesul legitim al societatii, in temeiul art. 6, alin. 1, litera (b) si (f) din Regulamentul general privind protectia datelor. |
6. Daca nu vreau sa furnizez aceste informatii?
Suntem nevoiti sa colectam imagini video CCTV pentru siguranta dumneavoastra, a celorlalti clienti si a personalului nostru. Daca va exprimati dezacordul de a ne lasa sa colectam si sa prelucram aceste informatii, ne vom vedea nevoiti sa va refuzam accesul in locatiile noastre.
7. Cum protejati aceste informatii?
Intelegem cat de importanta este securitatea datelor personale si luam masurile necesare pentru a proteja clientii nostri si alte persoane ale caror date le prelucram de accesul neautorizat al datelor personale, precum si de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale datelor pe care le prelucram in activitatea curenta.
Am implementat urmatoarele masuri tehnice si organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal:
Politici dedicate. Adoptam si revizuim constant practicile si politicile interne de prelucrare a datelor personale (inclusiv masurile fizice si electronice de securitate), pentru a ne proteja sistemele de un eventual acces neautorizat sau alte posibile amenintari la securitatea acestora. Aceste politici sunt supuse unor verificari constante, pentru a ne asigura ca respectam cerintele legale si ca sistemele functioneaza in mod adecvat.
Minimizarea datelor. Ne asiguram ca datele dumneavoastra cu caracter personal pe care le prelucram sunt limitate doar la cele necesare, adecvate si relevante pentru scopurile declarate in aceasta nota.
Restrangerea accesului la date. Incercam sa restrangem cat mai mult accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucram la minimul necesar: angajati, colaboratori si alte persoane care au nevoie sa acceseze aceste date pentru a le prelucra si a duce la indeplinire un serviciu. Partenerii si colaboratorii nostri sunt supusi unor obligatii stricte de confidentialitate (fie statutare, fie legale).
Masuri tehnice specifice. Utilizam tehnologii care sa asigure securitatea clientilor nostri, incercand intotdeauna sa implementam cele mai optime solutii pentru protectia datelor. De asemenea, facem back-up-uri periodice de date pentru a le putea recupera in cazul unui eventual incident si avem implementate proceduri de audit periodice in privinta securitatii echipamentelor folosite.
Asigurarea exactitatii datelor tale. Cateodata este posibil sa iti cerem sa confirmi exactitatea sau actualitatea datelor tale pentru a fi siguri ca ele reflecta realitatea.
Instruirea personalului. Ne instruim si testam constant angajatii si colaboratorii cu privire la legislatia si cele mai bune practici in domeniul prelucrarii datelor cu caracter personal.
Anonimizarea datelor. Acolo unde putem, incercam pe cat posibil sa anonimizam/pseudonimizam datele cu caracter personal pe care le prelucram, astfel incat sa nu mai putem identifica persoanele la care acestea se refera.
8. Cu cine impartasiti datele personale?
Furnizorul de solutii CCTV si compania de monitorizare CCTV externa, precum si compania care ne asigura paza si protectia (fie intern, fie extern) vor avea acces la informatiile tale personale pentru a ne oferi serviciile pentru care i-am contractat.
De asemenea, este posibil sa ne impartasim informatiile cu urmatoarele terte persoane, in functie de circumstante:
- furnizori de securitate IT;
- asiguratori;
- consilieri externi (de exemplu avocati sau auditori); si
- autoritatile publice sau autoritatile de aplicare a legii.
Ori de cate ori vom oferim accesul la informatiile personale catre o alta persoana, o vom face asigurandu-ne ca aceasta persoana are implementate masuri adecvate de siguranta si protectie pentru a va proteja confidentialitatea. De obicei, aceste conditii sunt implementate prin intermediul contractelor pe care le-am incheiat cu aceste persoane sau pe baza unor reglementari legale.
9. Cat timp stocam datele personale?
Imaginile video CCTV vor fi pastrate pentru o perioada de maximum 30 de zile de la data inregistrarii. Trebuie sa pastram aceasta inregistrare in cazul in care trebuie sa revenim mai tarziu la ele (de exemplu, pentru a investiga un incident care a avut loc in incinta noastra).
Putem, uneori, sa pastram o copie a informatiilor tale personale pentru o perioada mai lunga, de exemplu, in cazul in care a avut loc un incident, pentru a investiga o incalcare a datelor sau pentru a respecta cerintele legale. Nu vom pastra niciodata informatiile personale mai mult decat este necesar.
In toate cazurile, informatiile dumneavoastra personale vor fi distruse in siguranta dupa ce perioada de mai sus expira – fie prin stergere automata prin suprascriere, fie prin distrugere.
10. Care sunt drepturile dumneavoastra?
Aveti anumite drepturi in ceea ce priveste datele dumneavoastra personale pe care le prelucram, inclusiv:
- dreptul de a fi informat despre cum colectam si folosim aceste date (informatii pe care le gasiti in aceasta nota de informare);
- dreptul de a primi o copie de pe orice informatii am detine despre dumneavoastra.
Aveti de asemenea dreptul de a va opune prelucrarii datelor dumneavoastra personale in scopurile enumerate anterior. Cu toate acestea, trebuie sa aveti in vedere ca nu este un drept absolut, ci suporta anumite limitari (daca va opuneti unei asemenea prelucrari vom fi nevoiti sa nu va permitem accesul in locatiile noastre).
Daca odriti sa va exercitatioricare din drepturile pe care le aveti in legatura cu datele personale, va rugam sa ne contactati la datele furnizate in sectiunea 2.1.
Daca ne veti cere sa va furnizam materialul video CCTV apar alte persoane sau placute de inmatriculare pe aceeasi inregistrare, materialul solicitat va fi supus unui proces de anonimizare prin blurare pentru a asigura inimitatea si confidentialitate altor persoane care ar putea fi identificate pe acest material. In cazul in care nu putem blura imaginile respectiv pentru a proteja intimitatea celorlalte persoane regasite pe material, vom putea sa refuzam sa va acordam accesul la materialul video.
11. Veti face si altceva cu datele mele in viitor?
Vom folosi datele dumneavoastra personale din imaginile video pentru a preveni eventuale incidente care ar putea aparea in locatiile noastre, iar personalul nostru se va putea folosi de aceste imagini pentru a te identifica cu scopul de a-ti limita accesul in locatiile noastre in cazul in care consideram ca exista riscul de aparitie a unui incident.
12. Schimbari la aceasta nota de informare
Este posibil sa fie necesar sa modificam aceasta notificare de informare in viitor (de exemplu, pentru a respecta noile cerinte legale).
In acest caz, va vom oferi o nota de informare revizuita, pe care o veti putea accesa in acelasi mod in care ati accesat aceasta versiune.
Ultima actualizare: |
16/09/2019 |