Hyundai prezinta IONIQ – brandul dedicat exclusiv vehiculelor electrice

• Lansarea brandului Ioniq dedicat vehiculelor electrice evidentiaza viziunea Hyundai in ceea ce priveste mobilitatea inteligenta;

• In urmatorii patru ani, Hyundai va introduce pe piata trei modele electrice;

• Modelele IONIQ EV vor fi construite pe o platforma globala modulara - E-GMP (Electric-Global Modular Platform);

• Lansarea brandului a fost marcata prin iluminarea London Eye, emblematicul obiectiv turistic fiind transformat intr-o imensa litera „Q”, parte componenta a denumirii („IONIQ”).

 

Hyundai Motor Company a anuntat lansarea noului brand „IONIQ” dedicat vehiculelor electrice, deschizand un nou capitol in calitate de lider in era e-mobilitatii. Obiectivul Hyundai este de a oferi clientilor experiente centrate pe solutii adaptate unui stil de viata conectat, in linie cu viziunea producatorului - „Progress for Humanity”. 

Marca IONIQ a fost dezvoltata ca raspuns la cererea in continua crestere pentru vehiculele EV, contribuind totodata la consolidarea pozitiei Hyundai de lider global in segment. Pentru a indeplini aceasta misiune, Hyundai va combina experienta acumulata in domeniul electromobilitatii (incarcarea ultra-rapida, interiorul spatios si puterea furnizata de baterii) cu solutii inovatoare viitoare (un mix intre design, tehnologii si servicii).

„Lansarea brandului IONIQ marcheaza o schimbare de paradigma in ceea ce priveste experienta de care beneficiaza clientii de vehicule cu propulsii electrice”, a declarat Wonhong Cho, Executive Vice President and Global Chief Marketing Officer - Hyundai Motor Company. „Cu un nou accent pe conectivitate, vom oferi experiente integral electrificate, pentru un stil de viata ecologic.”

Hyundai a introdus pentru prima data termenul „IONIQ” – obtinut prin alaturarea cuvintelor „ion” si „unic” - in momentul prezentarii proiectului de cercetare si dezvoltare pe termen lung, axat pe mobilitatea eco. Drept urmare, Hyundai a lansat in 2016 autovehiculul denumit „IONIQ”, primul si singurul model din lume disponibil in trei versiuni de propulsie electrificata - hybrid, plug-in si electric. IONIQ a avut pana acum un rol important in progresul realizat in domeniul mobilitatii eco. Brandul IONIQ va continua aceasta misiune prin crearea unui ecosistem centrat pe solutii adaptate unui de stil de viata conectat. IONIQ reprezinta angajamentul Hyundai pentru inovatie si sustenabilitate, aspecte esentiale pentru atingerea obiectivelor companiei privind dezvoltarea e-mobilitatii.

 

„IONIQ 5”/ „IONIQ 6”/ „IONIQ 7”

In urmatorii patru ani, sub umbrela brandului „IONIQ” vor fi introduse pe piata trei modele electrice. Denumirea modelelor va avea in componenta numere pare pentru sedanuri („IONIQ 6”), respectiv impare pentru SUV-uri („IONIQ 5”; „IONIQ 7”). Tema care sta la baza gamei EV - ‘Timeless Value’ - aduce designului o abordare nostalgica intr-o maniera contemporana. „IONIQ 5” - un crossover (CUV) de dimensiuni medii, care are ca sursa de inspiratie conceptul EV '45' - va fi lansat la inceputul anului 2021. In 2022 va fi introdus „IONIQ 6” - un model sedan, care va avea la baza cel mai recent concept EV al companiei, Prophecy, urmat de „IONIQ 7”, un SUV de clasa mare la inceputul anului 2024. 

 

Platforma E-GMP

Modelele brandului IONIQ vor fi construite pe o platforma globala modulara, cunoscuta sub denumirea de E-GMP (Electric-Global Modular Platform), care va permite incarcarea rapida si va oferi o autonomie generoasa. Interiorul va fi reinterpretat ca un „spatiu de locuit inteligent” cu scaune reglabile, conectivitate wireless, dar si alte noi dotari. Interfata utilizatorului cu sistemele si functiile autovehiculului va fi simpla, intuitiva si ergonomica, conceputa pentru a oferi mai mult confort.

 

Strategia 2025

Hyundai a anuntat recent ca obiectivul companiei este de a inregistra vanzari de 1 milion de unitati de vehicule electrice si 10% cota de piata, pentru a deveni lider la nivel mondial in domeniul mobilitatii electrice pana in anul 2025. In conformitate cu aceasta strategie, Hyundai isi propune sa devina cel de-al treilea producator mondial de vehicule ecologice, cu 560.000 de unitati BEV vandute, pe langa vanzarile FCEV. Lansarea modelelor electrice IONIQ consolideaza angajamentul marcii de a proteja mediul inconjurator si reflecta evolutia Hyundai in calitate de furnizor de solutii inteligente pentru mobilitatea cu emisii zero.

 

Campania IONIQ – evenimentul London Eye

Lansarea brandului IONIQ a fost marcata prin iluminarea unuia dintre cele mai emblematice obiective turistice din lume - London Eye. O instalatie electrica de lumini a fost montata astfel incat sa modeleze constructia cu forma circulara, transformand-o intr-o imensa litera „Q” (parte componenta a denumirii „IONIQ”). 

In contextul social actual, Hyundai a identificat o modalitate inedita de a aduce o noua energie orasului Londra. Evenimentul, parte a campaniei IONIQ „I’m in Charge”, a avut loc chiar inainte de redeschiderea oficiala a celebrei atractii. Toate aceste momente au fost surprinse intr-un clip video - care poate fi vizionat accesand https://youtu.be/PL1scZfgrDA. 

Prin intermediul acestei lansari, Hyundai prezinta o noua era a mobilitatii electrificate axata pe client si experientele oferite.

 

Pentru mai multe detalii despre modele, va asteptam pe pagina Ioniq ElectricIoniq Hibrid si Ioniq Plug-in

Publicat la: 10.08.2020

Auto Noi HYUNDAI

Compara Inchide

Date de contact

Daca solicitati detalii despre o anumita oferta postata pe website, puteti afla aici cum va prelucram datele




Sunteti de acord ca Tiriac Auto sa utilizeze informatiile completate de dvs. pentru a va contacta in scopuri de marketing, inclusiv prin Newsletter, in conditiile explicate aici




Sunteti de acord sa va contactam ocazional pentru sondaje despre produsele si serviciile Tiriac Auto, in conditiile explicate aici


Sunt de acord sa fiu contactat, in scopurile specificate mai sus, dupa cum urmeaza:

Telefon

Sms

E-mail

trimitere date

Date de contact

Inainte de trimiterea cererii va rugam sa completati formularul de mai jos:

Esti de acord ca Tiriac Auto sa utilizeze informatiile completate de tine pentru a te contacta in scopuri de marketing? Prin completarea prezentului formular, declar ca imi exprim consimtamantul, in mod expres si neechivoc, pentru ca orice date cu caracter personal, precum si orice alte informatii furnizate de mine, sa intre in baza de date a Tiriac Auto, a imputernicitilor si a operatorilor asociati ai acestuia, pentru a fi prelucrate si utilizate de acestia in orice activitati si scopuri statistice si / sau legate de marketing (inclusiv primirea de apeluri, e-mailuri in actiuni de marketing direct de promovare a ofertelor comerciale, invitatii la test-drive-uri si evenimente, asistenta pentru autovehiculul detinut: mentenanta, asistenta rutiera, garantii, asigurari, ITP), in conformitate cu legislatia in vigoare si in conformitate cu Politica de Confidentialitate Tiriac Auto.