Noul Mercedes-Benz Clasa E

Mercedes-Benz face un pas important catre viitor prin lansarea noii limuzine Clasa E. A zecea generatie de limuzine din clasa business aduce in prim plan repere cu adevarat surprinzatoare prin intermediul unui design de top, dar si a unui interior de ultima generatie. Mai mult, noua Clasa E marcheaza lansarea in premiera a numeroase inovatii tehnice. Printre diversele functii, acestea ofera un mod de condus confortabil si in siguranta la un alt nivel, alaturi de un sistem de asistenta pentru sofer. In plus, noua experienta este completata de sisteme de divertisment si control. In mod exemplar, un nou motor diesel cuplat cu design compact si o aerodinamica demna de doborat recorduri seteaza standardele pentru eficienta in acest segment, in timp ce suspensia pneumatica asigura un confort si o dinamica impresionante la rulare. Multiplele inovatii disponibile, inclusiv functia Active Lane change Assistant ce permite soferului orientarea catre banda aleasa intr-un mod surprinzator, pozitioneaza Clasa E ca fiind cea mai inteligenta limuzina din segmentul business.

Noua Clasa E va fi disponibila in centrele autorizate de vanzare Mercedes-Benz Tiriac Auto  incepand cu luna aprilie 2016. 

 

„Clasa E reprezinta nucleul marcii Mercedes-Benz, iar de-a lungul anilor a redefinit in mod repetat standardele segmentului de business. In prezent, limuzina duce traditia mai departe alaturi de o multitudine de inovatii de top. Noua Clasa E face inca un pas important catre deplasarea complet autonoma. In plus, mareste eficienta, siguranta si confortul, reduce nivelul de stres si intensifica placerea de a conduce”, a declarat Prof. Dr. Thomas Weber, Membru al Comitetului Director Daimler AG, responsabil pentru Cercetare si Dezvoltare Mercedes-Benz Cars. 

Alura impunatoare de coupé 

Noua Clasa E este sofisticata, inspira incredere, eleganta si sportivitate. Comparativ cu predecesorul sau, noul Mercedes-Benz Clasa E vine cu dimensiuni exterioare mai generoase: ampatamentul a crescut cu 65 mm pana la 2.939 mm, iar lungimea a fost extinsa cu 43 mm pana la 4.923 mm. Designul automobilului aduce in prim plan cunoscutele proportii specifice limuzinelor Mercedes-Benz. Frumusetea designului masinii este completata de capota alungita, cu accente de coupé, care coboara spre spatele lat. Puternic alungita, caroseria autovehiculului este caracterizata de consolele scurte, un ampatament lung, roti mari si flancuri bine definite ce prezinta o interpretare proaspata, eleganta si dinamica a liniei. Toate acestea permit Clasei E sa evidentieze intr-un mod perfect filosofia Mercedes-Benz in materie de design: Sensual Purity.

Aspectul impresionant al partii frontale evidentiaza statutul la care aspira limuzinele din clasa business, oferind variatii diferite pentru fiecare linie de design si echipare. Modelul standard afiseaza grilajul de radiator clasic Mercedes cu steaua amplasata pe capota, la fel ca si linia EXCLUSIVE – intr-o varianta mai elaborata din punct de vedere design. Modelele AVANTGARDE si gama AMG pot fi identificate cu ajutorul grilajului radiatorului cu aspect sportiv, cu steaua Mercedes amplasata in centru. Fiecare dintre modelele de grilaje ofera Clasei E un aspect distinct si un grad unic de diversitate prin care se remarca versiunile.

La partea din spate, umerii lati pozitionati deasupra aripilor rotilor din spate ofera Clasei E un caracter puternic si inconfundabil. Stopurile monobloc pozitionate pe spate - afisand un design cu doua bare incadrate de caroseria autovehiculului - pozitioneaza Clasa E ca fiind noul membru al limuzinelor Mercedes-Benz. Optional, luminile suplimentare pot oferi o atractie asemanatoare cu stralucirea unui motor cu reactie. Acest ”efect stardust” este creat printr-o tehnologie inovatoare a reflectorului cu o structura configurata special pentru stopurile din spate si al carei debut are loc odata cu lansarea Noii Clase E.

Design interior: un nou nivel 

Interiorul noii Clase E incorporeaza sinteza de emotie si inteligenta, piloni ce sunt definiti de filosofia Mercedes-Benz in materie de design – forme distincte cu un flux senzual. Optiunile suplimentare includ doua ecrane de inalta  rezolutie, fiecare cu o diagonala de 12,3 inci – o premiera pentru acest segment. Sub sticla care le acopera, cele doua ecrane devin unul singur, alungit, care pare ca pluteste, conturand un element central prin care este accentuat designul interior cu orientare orizontala. Precum ansamblul instrumentelor de bord, acest ecran este compus dintr-un display mare cu fiecare dintre elementele virtuale disponibile in campul vizual al soferului si un display central pozitionat deasupra centrului consolei. Conducatorul auto are posibilitatea de a personaliza panoul de bord si de a alege dintre trei stiluri diferite: „Classic”, „Sport” si „Progressive”. 

In premiera la un autovehicul de serie, in cazul noii Clase E intalnim butoanele de comanda cu tehnologie touch (”Touch Controls”), amplasate pe volan. Ca si ecranul unui smartphone, acestea raspund precis unor miscari de glisare orizontale sau verticale, permitand controlul asupra sistemului multimedia fara a lua mana de pe volan. Astfel, moto-ul ”mainile pe volan, atentia la drum” este respectat, iar atentia soferului nu este atrasa de la carosabil.

Comenzile suplimentare ale sistemului multimedia sunt oferite sub forma unui touchpad si a unui controller amplasate in consola centrala, care au posibilitatea de a recunoaste chiar si scrisul de mana, si a sistemului de control vocal LINGUATRONIC. De asemenea, sunt disponibile butoane cu acces direct pentru controlul diverselor functii precum sistemul de aer conditionat pentru activarea sau dezactivarea oportuna a sistemelor de asistenta a soferului. 

Un design nou si inteligent cu vizualizari si animatii de inalta calitate, alaturi de o logica simplificata, sporeste aceasta noua experienta de operare. In acelasi timp, pasagerii se vor bucura de un interior atragator cu o arhitectura spatioasa, ce combina eleganta clasei de lux cu un caracter sportiv desavarsit.

Materiale pentru un design inteligent

 

Materiale de cea mai buna calitate definesc stilul interior. Includ lemn poros, slefuit in stilul celui folosit la yachting, cu linii de design care aduc o interpretare contemporana a lemnului cu textura metalului futurist. De asemenea, utilizarea materialelor autentice, de calitate, se continua prin acoperirea cu piele a panourilor centrale ale usilor si a bordurilor de la nivelul umerilor pentru liniile selectate. O alta caracteristica Mercedes-Benz este evidentiata de catre aspectul de inalta calitate si de modalitatea in care este semnalata in permanenta atentia la detalii si maiestria meticuloasa.

La fel de atent compus este si materialul / culoarea cu diverse nuante de maro, inclusiv combinatii de culori atractive precum maro nuca / macchiato sau maro castaniu / macchiato. Acestea permit personalizarea designului din interior.

 

O atmosfera luminata in 64 de culori

Iluminarea din interior se face exclusiv prin utilizarea tehnologiei LED, caracterizata prin durabilitate si economisirea energiei. Acelasi lucru este valabil si pentru iluminarea ambientala sporita inclusa in linia de echipare. Mai mult, avand la dispozitie 64 de culori, aceasta ofera o multitudine de posibilitati de personalizare. In plus, adauga accente de lumina echipamentelor optionale, ecranului central, spatiului de depozitare instalat pe consola centrala, manerelor de deschidere, buzunarelor din usa, spatiului destinat picioarelor din fata si spatelui autovehiculului, tetierelor si difuzoarelor (daca automobilul este echipat cu sistemul audio surround Burmester® high-end 3D - dotare optionala). 

Aspectul scaunelor: design de prima clasa

La interiorul noii Clase E, scaunele reprezinta atractia principala. Cu forma lor ergonomica, acestea combina confortul distinct oferit de Mercedes-Benz la rulare pe distante mari cu un aspect rafinat si sportiv, ce dispune de un design unic in functie de linia de echipare aleasa. O noua caracteristica a acestui segment este pachetul Heat Comfort ce include functie de incalzire pentru cotiera centrala si cotierele din usi.

Bancheta din spate a noii limuzine Mercedes-Benz Clasa E dispune de optiunea unui spatar pliabil in trei segmente (40:20:40), ceea ce o face extrem de flexibila. Cotiera centrala include un compartiment de depozitare si doua suporturi de pahare. De asemenea, exista optiunea de a instala un suport de tableta pentru pasagerii din spate.

O noua generatie de motoare

 La momentul lansarii, noul Mercedes-Benz Clasa E va fi disponibil in  doua versiuni de motorizare: E 200, cu un motor turbo pe benzina cu patru cilindri si E 220 d, propulsat de un motor diesel cu patru cilindri.

Dupa lansarea pe piata, si alte modele vor completa gama de motoare, inclusiv E 350 e echipat cu tehnologia hybrid. Versiunea PLUG-IN HYBRID impresioneaza prin dinamism si eficienta, oferind o automonie electrica de 30 km si sesiuni de condus fara emisii. Motorul sau turbo pe benzina cu patru cilindri functioneaza in tandem cu un motor electric furnizand o putere totala de 205 kW / 279 CP si un cuplu de 600 Nm. Datorita acestei configuratii, E 350 e atinge performantele unui autovehicul sportiv avand in acelasi timp si un consum mai mic decat al unui automobil din clasa compacta.

Totodata, noua Clasa E beneficiaza si de cea mai puternica varianta de motor diesel cu sase cilindri ce incorporeaza sistemul SCR si furnizeaza o putere totala de 190 kW / 258 CP si cu cuplu de 620 Nm.

Pe parcursul anului 2016, Mercedes-Benz va extinde gama cu un nou motor pe benzina cu sase cilindri ce ofera o putere de 245 kW / 333 CP si un cuplu maxim de 480 Nm.

Motoarele asigura eficienta de top

 

Model Capacitate cilindrica (cmc) Putere (kW / cp) Cuplu motor Nm Accelerare 0+100 km/h Consum mixt (l/100 km) Emisii mixte CO2 g/km

E 200 1991 135/184 300 7,7 5,9 132

E 220 d 1950 143/195 400 7,3 3,9 102

E 350 d 2987 190/258 620 5,9 5,1 133

E 350 e 1991 205/279 600 6,2 2,1 49

 

Urmatoarele modele de autoturism vor completa gama de motoare, incluzand un motor diesel cu patru cilindri de 110kW (150 cp). Gama de motoare cu benzina va include versiuni cu patru cilindri cu puteri variind de la 135 la 180 kW (183 – 245 cp), la care se adauga un model cu sase cilindri de 245 kW (333 cp).

Toate motoarele noii Clase E sunt echipate cu functia ECO start/stop. Motoarele pe benzina indeplinesc normele de emisii EURO 6, in timp ce noul motor diesel cu patru cilindri OM 654 este deja configurat pentru a se incadra in viitoarele standarde RDE.

Un motor diesel cu patru cilindri complet nou

 

Noul motor diesel cu patru cilindri marcheaza aparitia unei noi game de motoare Mercedes-Benz si inceputul unei noi dimensiuni in ceea ce priveste eficienta. Mai mult, noul motor este mai mic si mai compact decat versiunea precedenta datorita reducerii spatiului ocupat de cilindri (90 mm fata de 94 mm). Cu toate ca ocupa un spatiu mai mic decat modelul anterior, redus la aproximativ doi litri, noul motor diesel are o putere de 143 kW/195 cp, care in cazul E 220 d presupune un consum de doar 3,9 litri/100 km, ce echivaleaza cu emisii de CO2  de 102g/km – cifra atinsa pana acum doar de autoturismele foarte mici.

Pe langa aceasta, motorul cu patru cilindri are parte de multe imbunatatiri. Modelul standard dispune de o turbina cu geometrie variabila. Atat capul cilindrului, cat si blocul motor sunt facute din aluminiu. Tehnologia de finisare NANOSLIDE pentru cilindri dezvoltata de Mercedes-Benz reduce eficient frecarea dintre suprafata cilindrului si pistonul de otel.

Cutie de viteza automata in noua trepte

 

Toate modelele disponibile in momentul lansarii sunt echipate cu noua transmisie automata cu noua trepte 9G-TRONIC. Acest lucru faciliteaza schimbarea rapida si  insesizabila a vitezelor si permite turatii reduse ale motorului, fapt care are un efect benefic asupra cresterii eficientei si reducerii nivelelor de zgomot.

Suspensia – confort sportiv

Suspensia noii Clase E ofera agilitate, asigurand atat o placere sporita de condus pe drumuri cu serpentine, cat si cel mai ridicat nivel de confort din acest segment. Limuzina este dotata standard cu suspensie din otel. Sunt disponibile trei suspensii de tip DIRECT CONTROL echipate cu un sistem de amortizare selectiv :

• Suspensie confort

• Suspensie Avantgarde coborata cu 15 milimetri si caracteristica sportiva

• Suspensie sportiva cu sistem de amortizare adaptabil, coborata cu 15 milimetri, ce inlocuieste suspensia sport clasica

 

Suspensia pneumatica adaptiva AIR BODY CONTROL

 

Ca alternativa, noua Clasa E poate fi echipata cu suspensie pneumatica AIRMATIC – singurul autoturism din segment ce ofera aceasta optiune. Avantajele sistemului sunt: trei camere de diferite marimi montate la puntea spate si doua camere la puntea fata, care permit controlul pe trei niveluri a caracteristicii de amortizare. Astfel, pasagerii se bucura de o suspensie confortabila si de un sentiment de siguranta oferite de stabilitatea masinii pe masura ce viteza creste.

Mai mult, suspensia pneumatica adaptiva AIR BODY CONTROL foarte sensibila si cu viteza de reactie mare este prevazuta cu functia de autonivelare pentru calatorii excelente chiar si atunci cand masina este incarcata. Totodata, aceasta controleaza automat nivelul de inaltare a caroseriei in functie de viteza si reduce consumul de carburant pe autostrada, de exemplu, coborand caroseria la nivelul minim. Atunci cand conduci pe drumuri cu denivelari sau drumuri de acces, garda la sol poate fi marita la apasarea unui buton, folosind comutatorul de ajustare a inaltimii.

Suspensia pneumatica este completata de un sistem de amortizare electronic, care functioneaza in permanenta si adapteaza in mod automat nivelul de amortizare pentru fiecare roata, in functie de situatia de condus si conditiile de drum – cand se efectueaza manevre evazive sau se conduce pe drumuri denivelate, de exemplu.  Este astfel asigurata o excelenta filtrare a zgomotului si vibratiilor, precum si o tinuta de drum excelenta si o dinamica de condus remarcabila.

Mai mult, comutatorul DYNAMIC SELECT montat pe bord ofera soferului posibilitatea de a alege dintre patru moduri AIR BODY CONTROL: "Confort", "ECO", "Sport" si "Sport+". Optiunea suplimentara "Individual" permite soferilor sa configureze autovehiculul conform propriilor preferinte.

Urmatoarea generatie de sisteme de asistenta la condus

 

Conceptul Mercedes-Benz Intelligent Drive  ridica siguranta, confortul si asistenta oferite soferului la noi niveluri.

Active Brake Assist, inclus ca dotare standard, avertizeaza soferul asupra situatiilor de accident iminente, asigura asistenta optima in cazul franarii de urgenta si, daca este necesar, activeaza automat franarea. Pe langa identificarea autovehiculelor care se deplaseaza incet, opresc sau stationeaza, sistemul poate identifica pietonii care traverseaza prin fata autovehiculului.

Incluse de asemenea ca dotari standard sunt si functiile ATTENTION ASSIST cu sensibilitate reglabila, ce avertizeaza soferul in caz de neatentie sau somnolenta, si CROSSWIND ASSIST, ce ajuta soferul in cazul unor curenti laterali puternici, mentinand astfel stabilitatea masinii.

Principalele caracteristici ale pachetului Driver Assistance, ce fac din Clasa E cea mai inteligenta limuzina din clasa sa, includ:

• DRIVE PILOT: sistemul reprezinta pasul urmator facut de Mercedes-Benz catre condusul autonom. Sistemul Distance Pilot DISTRONIC, activat pe autostrada si drumuri de tara, poate sa mentina atat distanta corecta fata de autovehiculele din fata, cat si sa le urmareasca cu o viteza de pana la 210 km/h. Acest lucru poate usura sarcina soferului, care nu mai trebuie sa opereze frana sau pedala de acceleratie in timpul condusului, fiind asistat de Steering Pilot – chiar si in curbe. O alta trasatura unica la viteze de pana la 130 km/h este faptul ca, in trafic aglomerat, sistemul poate continua sa intervina activ, identificand autovehiculele si structurile din jur, chiar daca liniile sunt neclare sau inexistente, ca in cazul drumurilor in lucru. Sistemul face condusul mult mai usor, in special in ambuteiaje sau blocaje. O alta caracterstica care vine in ajutorul soferului este functia extinsa de repornire, ce permite startul automat de pe loc a autovehiculului in pana la 30 de secunde de la oprirea initiata de sistemul Distance Pilot DISTRONIC pe autostrazi sau drumuri similare.

Alte sisteme destinate sa reduca stresul la volan: impreuna cu COMAND Online, subfunctia selectabila Speed Limit Pilot poate ajusta autonom viteza autovehiculului ca raspuns la limitarile de viteza detectate de camera sau introduse in sistemul de navigatie (ex.: 50 km/h in zonele intravilane sau 100 km/h pe drumurile extravilane). Aditional, DRIVE PILOT include pentru prima data un sistem de asistenta pentru schimbarea benzilor. Acest sistem de asistenta tip radar si camera ajuta soferul sa schimbe benzile in cazul drumurilor cu mai multe benzi si poate conduce autovehiculul pe banda selectata de sofer – de exemplu, in depasiri. Odata ce soferul a indicat ca doreste sa vireze timp de cel putin doua secunde, sistemul de asistenta pentru schimbarea benzilor va initia manevra daca detecteaza ca banda nu este ocupata.

• Active Brake Assist cu functia de asistenta in trafic: comparativ cu versiunea standard, acest sistem are limitari mai largi de viteza in ceea ce priveste autovehiculele si pietonii. Mai mult, poate detecta traficul in intersectii, iar daca soferul nu reactioneaza, activeaza franarea in mod automat. In premiera, poate detecta situatiile cu potential de accident in blocajele din trafic, unde nu exista loc de manevra si, in astfel de cazuri, initiaza franarea mult mai devreme. In consecinta, este posibil sa eviti accidente la viteze de pana la 100 km/h sau sa reduci substantial gravitatea accidentelor la viteze mai mari de atat.

• Evasive Steering Assist: acest nou sistem completeaza functia de detectare a pietonilor Active Brake Assist. Cand soferul recurge la o manevra evaziva, intentionata sau instinctiva, intr-o situatie periculoasa, aceasta functie ii poate oferi asistenta prin adaptarea gradului de asistare a servodirectiei calculat cu precizie pentru a sprijini miscarea volanului. Acest lucru ajuta soferul sa evite pietonul intr-un mod controlat, facilitand redresarea autovehiculului, situatia fiind gestionata intr-un mod cat mai sigur.

• Sisteme de asistenta avansate: Sistemele de asistenta inteligente din noul pachet Driver Assistance includ, de asemenea, tehnologii verificate si dezvoltate din punct de vedere al modului de functionare si al senzorilor folositi. Active Lane Keeping Assist poate opri soferul sa schimbe neintentionat banda, acest lucru fiind posibil prin aplicarea unilaterala corectiva a franelor, inclusiv in cazul liniilor discontinue si a riscului de coliziune; de exemplu, in situatii de trafic pe sensul opus de mers sau cu autovehicule care fac depasiri rapide. Active Blind Spot Assist poate acum avertiza soferul cu privire la riscul de coliziune laterala in traficul urban obisnuit, la viteze mici si, la fel ca inainte, poate interveni corectiv in ultimul moment, pentru a preveni o coliziune la viteze de peste 30 km/h. PRE-SAFE® PLUS poate proteja impotriva coliziunilor din trafic care survin din spatele autovehiculului.

In plus, noua gama de optiuni disponibile la Noua Clasa E include :

• PRE-SAFE® impulse side: Acest sistem face parte din pachetul de asistenta Plus. In cazul in care este detectata o coliziune laterala iminenta, soferul sau pasagerul din fata sunt miscati in afara zonei de pericol, in lateral, ca masura de precautie. Pentru a face acest lucru, sistemul umfla pernele de aer din partea laterala a spatarului scaunului din fata, cel mai apropiat de partea impactului iminent, intr-o fractiune de secunda, marind astfel distanta dintre ocupant si usa si, in acelasi timp, reducand forta care actioneaza asupra pasagerilor.

• PRE-SAFE® Sound: Acest sistem se bazeaza pe un reflex uman din urechea interna, numit reflex stapedial. PRE-SAFE® Sound emite un scurt semnal de interferenta prin sistemul de sonorizare al autovehiculului, atunci cand este detectat riscul unei coliziuni. Acest semnal poate sa declanseze reflexul natural si, prin urmare, sa pregateasca astfel urechile pasagerilor pentru sunetul accidentului.

• Farurile de inalta rezolutie MULTIBEAM LED, fiecare cu 84 de LED-uri de inalta performanta, controlate individual, lumineaza automat carosabilul distribuind lumina foarte puternica in mod precis si controlat, fara a-i deranja pe ceilalti participanti la trafic. Acest lucru este posibil datorita grilei ce permite ca distributia luminii farurilor din stanga si celor din dreapta sa fie controlata separat si adaptata la schimbarile bruste din trafic. Toate functiile Sistemului Inteligent de Iluminare, atat pentru faza scurta, cat si pentru cea lunga, pot fi realizate in premiera, exclusiv digital si fara elemente de actionare mecanice. Sistemul include, in premiera mondiala, o functie de lumina activa implementata pur electronic.

Telefonie Multifunctionala – conectata in mod ideal, fara cabluri la vedere

O generatie de infotainment cu totul noua isi face aparitia in modelul Clasa E echipat cu COMAND Online. Unele dintre principalele sale carateristici, pe langa ecranul de afisare dublu, includ butoanele cu tehnologie touch, Touch Control, amplasate pe volan si un design nou, inteligent al Telefoniei Multifunctionale. Acesta permite telefoanelor mobile sa fie conectate la antena exterioara a autovehiculului, fara sa fie nevoie de cabluri sau de suport de telefon. 

Cand logo-ul "NFC" este activat, sistemul conecteaza telefonul mobil la unitatea centrala si la antenele exterioare prin Near Field Communication (NFC). Apelurile telefonice sunt redirectionate apoi automat, cu ajutorul sistemului Bluetooth® hands free.

Placerea de a asculta tridimensional

Inclus in dotarea standard, sistemul Frontbass dezvoltat de Mercedes-Benz pentru noua Clasa E, ofera o experienta audio unica. Acesta foloseste spatiul dintre bara transversala si cea laterala a autovehiculului ca o camera de rezonanta pentru difuzoarele bass. 

In cazul in care autovehiculul este echipat suplimentar cu sistemul de sunet surround Burmester® 3D cu 23 de difuzoare, pasagerii beneficiaza de o experienta audio care aminteste de acustica unei sali de concerte, deoarece include o a treia dimensiune a sunetului, datorita difuzoarelor amplasate in plafon.

Caroserie robusta, dar usoara

O caroserie deosebit de rigida constituie baza pentru o manevrare de exceptie, niveluri de zgomot si vibratii extrem de reduse, si un nivel ridicat de siguranta in caz de accident. Pentru a realiza acest lucru, inginerii au optat pentru o caroserie cu o proportie mult mai mare de componente din aluminium si otel ultra-rezistent, comparativ cu modelul precedent. Aripile din fata, capota motorului si a portbagajului, precum si sectiuni mari din fata si spatele autoturismului sunt realizate din aluminiu turnat. Acest design usor reduce consumul de combustibil si permite manevrarea sportiva si agila a autovehicului.

Impotriva vantului

Performanta aerodinamica reprezinta unul dintre principalele motive din spatele eficientei remarcabile ale Noii Clasa E. In acest caz, Clasa E stabileste noi standarde, cu un coeficient record (valoare cd) de 0,23. Pentru a realiza acest lucru, expertii in aerodinamica au fost nevoiti sa optimizeze numeroase detalii si sa puna in aplicare idei noi. De exemplu, sistemul AIRPANEL Advanced, disponibil pentru cele mai multe motoare din gama modelelor de baza si ale liniei EXCLUSIVE, deschide grila radiatorului cu ajutorul unei fante reglabile atunci cand este nevoie de racire suplimentara si, in plus, dispune de o a doua trapa in priza de aer de sub placuta de inmatriculare, pentru a imbunatati si mai mult performanta generala a sistemului. Mai mult, aerodinamica sofisticata a autovehiculului reduce zgomotul vantului si face din noua Clasa E un autovehicul mai silentios in comparatie cu unele modele din clasa de lux.

 

 

 

 

 

 

 

Toate articolele

Articole recomandate

Compara

Logheaza-te

Am uitat parola

trimitere date

Sau logheaza-te cu

Facebook Linkedin Google+

Inregistreaza-te

trimitere date

Aplicatia este momentan disponibila doar pentru platformele iOS si Android.

Trimite-ti aplicatia pe smartphone

Date de contact

trimitere date

Important

Începând cu data de 1 noiembrie 2015, serviciile oferite în locaţia Ţiriac Auto din Otopeni, pot fi accesate în cadrul atelierelor din reţeaua de service București:

Ţiriac Auto - Service Ford

Șos. București-Ploiești 42-44,
sector 1

Ţiriac Auto - Service Jaguar

Șos. București-Ploiești 107A,
sector 1

Ţiriac Auto - Service Mercedes-Benz

Bd. Expoziţiei nr. 2,
sector 1

Ţiriac Auto - Service Hyundai

Str. Parcului 55-57,
sector 1

Ţiriac Auto - Service Land Rover

Șos. București-Ploiești 107A,
sector 1

Ţiriac Auto - Service Mitsubishi

Bd. Expoziţiei nr. 2, sector 1
Bd. Metalurgiei nr. 70, sector 4

Ţiriac Auto - Service Multibrand

Bd. Expoziţiei nr. 2, sector 1
Șos. Pipera nr. 41, sector 2
Bd. Metalurgiei nr. 70, sector 4

Vezi toate service-urile

Date de contact

Toate locatiile
    Toate marcile
      Toate modelele

        trimitere date

        Newsletter

        Marca
        • FORD
        • HYUNDAI
        • JAGUAR
        • LAND ROVER
        • MERCEDES-BENZ
        • MERCEDES-BENZ
        • MITSUBISHI

        Notă de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

        Am citit "Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal" și sunt de acord cu prelucrarea datelor în condițiile și în scopurile menționate în aceasta.

        În cazul selectării butonului "Nu", datele furnizate prin completarea cererii mele vor fi utilizate de Țiriac Auto S.R.L. exclusiv în scopul prelucrării solicitării mele din acest formular.

        trimitere date

        Date de contact

        Inainte de trimiterea cererii va rugam sa completati formularul de mai jos: